Kako prodati svoju polovnu mašineriju sa Ekapro-om

Počnite da prodajete

Zašto prodavati na Ekapro-u

Poput 40 000 profesionalaca, pronađite kvalifikovane kupce za svoje mašine na Ekapro-ovom industrijskom tržištu

best price

Dobijte najbolju moguću tržišnu cenu

added commission

Platite našu dodatnu proviziju samo ako prodajete

support

Uživajte u ličnoj pomoći posvećenog agenta

visibility offers

Iskoristite jednu od najvećih vidljivosti na mreži

leads

Dobijte samo kvalifikovane potencijalne klijente

Prodavci ili menadžeri fabrike: Objavite svoje mašine besplatno i odmah privucite kupce

Promovišite svoju polovnu mašineriju na mreži, generišite kvalifikovane potencijalne klijente i efikasno prodajte po najboljoj mogućoj tržišnoj ceni uz Ekapro. Ne samo da ćete imati koristi od jedne od najvećih vidljivosti po oglasu na tržištu (150 pregleda godišnje), već ćete dobiti ličnu podršku od jednog posvećenog Ekapro agenta koji će vam pomoći u optimizaciji vašeg unosa, kvalifikaciji zahteva i efektivnom zaključivanju prodaje .

3 000 000+ profesionalnih posetilaca svake godine

Ekapro-ova provizija se dodaje vašoj ceni i plaća se samo ako prodajete preko tržišta. Bez ikakve početne naknade niti zahtevane ekskluzivnosti, ovo je najbolji medij prodaje dostupan na tržištu. Možete lako da upravljate svojim nalogom i dodate onoliko oglasa koliko želite. Tim optimizuje vaše ponude za sve jezike i aktivno traži kupce preko Ekapro mreža.

Dakle, ako imate polovne mašine na prodaju, ne tražite dalje, na pravom ste mestu!

Pridružite se Ekapro Marketplace-u

Plaćajte proviziju samo ako prodajete

Ekapro dodaje svoju proviziju na vašu prodajnu cenu:

15%

(min. 1000€)
Da li ste prodavac mašina?
Kliknite ovde da vidite kako da sarađujete sa Ekapro-om

Ovo omogućava Ekapro agentima da otvore pregovore sa potencijalnim klijentima i da kvalifikuju prave kupce za vašu mašineriju.

Pošto je uključen u svaku prodaju, Ekapro vam omogućava da dobijete najbolju moguću prodajnu cenu za svoju mašinu. Cilj je jednostavan: pronaći ozbiljne kupce za svoju mašinu po fer tržišnoj ceni.

Treba vam jasniji primer?

Željena cena: 17.000 EUR
Cena po kojoj ćemo ga reklamirati: 20.000 EUR
Naša provizija: 3 000 EUR

Simulirajte cenu vaše mašine

Komisija Cena sa provizijom

Pitate se koliko bi trebalo da tražite za svoju mašinu?

Ekapro je razvio algoritam za određivanje cena kako bi obezbedio realne cene mašina na tržištu.

Nemate pojma o tržišnoj ceni? Možemo vam pomoći da odredite optimalnu cenu za vašu mašinu.

Kako prodati svoje polovne mašine preko Ekapro-a?

Bez naknada, laka registracija, trenutna lista, brzi dolazni zahtevi: ne oklevajte više

Navedite mašinu
Kao prvi korak, prodavac navodi mašinu koju želi da proda na našoj veb stranici. Mi preuzimamo odatle, prevodimo listu na 9 različitih jezika tako da potencijalni kupci širom sveta mogu da pronađu mašinu. Sve ovo besplatno.

1

Ekapro Agent upravlja listingom
Od sada, posvećeni Ekapro agent upravlja listingom, promovišući ga na našem sajtu i registrovanim kupcima u relevantnoj industriji. Ovo optimizuje proces prodaje i obezbeđuje najveću moguću izloženost mašine.

2

Kupci pregledaju Ekapro veb lokaciju
Zahvaljujući našoj visokoj vidljivosti na mreži, svakog meseca privlačimo više od 300.000 potencijalnih kupaca, koji pregledaju naš opsežan katalog ponuda. Kupci imaju pristup ponudama od preko 10.000 prodavaca iz celog sveta.

3

Ekapro agent rešava upite kupaca
Posvećeni Ekapro agent se bavi svim upitima kupaca – odgovara na pitanja i pruža tehničke informacije o mašini, kao i pomaže u višejezičnoj komunikaciji. vodi.

4

Ekapro Agent povezuje kupca i prodavca
Nakon što je odredio najkvalifikovanije kupce, agent ih dovodi u kontakt sa prodavcem. Zatim direktno komuniciraju jedni sa drugima kako bi se dogovorili da vide mašinu na licu mesta.

5

Zaključite prodaju
Nakon posete mašini, kupac i prodavac direktno sklapaju posao. To je tako lako Počnite danas.

6

Izjave klijenata: recenzije i povratne informacije naših korisnika

5 ključeva za uspešnu prodaju na Ekapro-u

Pitate se kako da povećate svoje šanse za prodaju na Ekapro-u? Analizirali smo hiljade poslova sklopljenih na našem tržištu u proteklih nekoliko godina da bismo došli do ovih 5 osnova. Evo šta će vam pomoći da na najbolji način iskoristite prodaju polovnih mašina na mreži.

1. Imajte sjajne slike

Na Ekapro-u je 15 puta veća verovatnoća da će se prodati oglas sa 10 slika od oglasa sa 3 slike. Dakle, imati sjajne slike je početna tačka za povećanje vaših šansi za prodaju. Uverite se da vaše slike jasno prikazuju opremu, sa dobrim osvetljenjem i fokusom. Pokušajte da pokažete svoje mašine sa svih mogućih strana, sa slikama izbliza, kao i ukupnim snimcima kako biste kupcima omogućili jasan pregled spoljašnjih uslova mašine. Kada se to uradi, pređite na unutrašnjost mašine: slike oblasti obrade, stola, transportera itd... će pomoći kupcima da procene stanje vaše opreme. Zatim zapamtite, što više slika, to su veće šanse za prodaju, tako da ne zaboravite da uključite slike dodataka kao što su alati, kalupi, rezervni delovi, itd... Na Ekapro možete da otpremite koliko god slika želite.

photos

2. Izaberite pravu kategoriju

Na Ekapro-u 70% kupaca koristi pretragu po kategorijama, tako da je odabir prave kategorije ključan da vaša polovna oprema bude vidljiva kupcima. Naporno smo radili da sastavimo sofisticirani sistem kategorizacije koji ima smisla za kupce i prodavce. Dobar primer je kategorija „strug“. Većina tržišta koristi generičku kategoriju „strugova“, ali ovde u Ekapro-u smo je podelili u 9 kategorija strugova. Zašto? Zato što vertikalni strug sa kupolom nije isto što i strug švajcarskog tipa. Zato odvojite nekoliko dodatnih sekundi da pažljivo odaberete kategoriju vašeg unosa kako bi je relevantni kupci lako pronašli.

category

3. Napišite detaljan opis

Kada pišete svoj opis, treba da uzmete u obzir 2 tačke:
Mnogo je verovatnije da će se kupci raspitati da li veruju vašim oglasima - tako da će davanje mnogo detalja o stanju, opcijama, održavanju, upotrebi i razlogu zbog kojeg prodajete svoje mašine učiniti vaše oglase verodostojnijim Duži opis čini vaše unose vidljivijim – naš interni pretraživač, kao i Google ili Bing, koriste sadržaj opisa da bi prikazali vaše unose na stranicama sa rezultatima pretrage. Što će vaš opis biti bogatiji i detaljniji, to će vaši oglasi biti bolje rangirani u rezultatima Generalno, evo šta naši kupci treba da znaju pre kupovine: Za šta je korišćena mašina?
Kako je održavan?
Koliko sati/trčanja ima?
Da li je to iz prve ruke?
Da li je vidljiv u produkciji?
Koji su tehnički parametri (tehnički list)?
Šta je uključeno u mašinu (delovi, pribor)?
Koji su uslovi prodaje? Da li je utovar na kamion/kontejner uključen?
Koje su dimenzije i težina?
Odgovorite na sva ova pitanja u svom opisu da biste bili sigurni da ste sve pokrili!

description

4. Podelite svoju cenu od početka

Oglasi sa cenom prikazanom na mreži imaju 3 puta veću verovatnoću da će se prodati nego oglasi bez prikazane cene. Prikazivanje vaše cene na mreži privlači kupce koji su mnogo kvalifikovaniji nego na drugim oglasima, jer se raspituju znajući koliko želite za svoju opremu. Naravno, uvek je dobro zadržati neku maržu za popust, jer se to dešava kada se radi o korišćenim mašinama. Naša studija pokazuje da je na poslovima preko našeg tržišta prosečan popust bio 11%.

price

5. Budite odgovorni

Kada kupac postavi upit na vaš unos, on je u proseku uradio isto za 4 druga oglasa. Ako odgovorite na upit, vaša ponuda se ističe u poređenju sa ostalima. To je takođe bolja korisnička usluga koja se pruža kupcu, što stvara poverenje i pokazuje ozbiljnost.

responsive

Upoznajte tim

Danas 22 osobe pomažu kupcima i prodavcima polovnih mašina da se povežu širom sveta. Svaki član Ekapro tima je zadužen za određeni industrijski sektor i geografsko područje.

Svake nedelje, Ekapro-ovi agenti obrađuju stotine upita, biraju one najozbiljnije i predlažu ih prodavcima.

user

Baris

Area Manager - Turkey

user

Darya

HR/Office manager

user

Gabriel

Sales Supervisor

user

Hana

Campaign Manager

user

Ilya

Area Manager - Poland

user

Jan

ExaSaas Assistant

user

Jérémie

Area Manager - Germany

user

Loick

Area Manager - France

user

Maciej

CDO

user

Maxime

COO

user

Nikola

HR assistant

user

Raphael

Area Manager - France

user

Robin

Head of Digital

user

Santi

Area Manager - Italy

user

Soulayma

Campaign Manager

user

Thomas

CEO